niedziela, 29 stycznia 2023

Palma Fotografica 36. Maraton fotograficzny.

 Chłopaki z tatą, a mama do Palmy. 

Na maraton fotograficzny Palma Fotografica. To 36. edycja tego wydarzenia w ramach obchodów Dni Świętego Sebastiana w Palmie.

2 punkty kontrolne

5 tematów

11,5 godziny na zrobienie zdjęć

250 uczestników

Tematy to: 

kolor, 

drzewa, 

uchwycić emocje, 

miraże, szkło i refleksy,

siedzenia.


Zaczęło się na placa Major w centrum Palmy. Tam dostaliśmy pierwsze 3 tematy.

Drugi punkt kontrolny był przy katedrze. Tam zrobiliśmy zdjęcie grupowe i dostaliśmy kolejne 2 tematy.

Zaczęłam od śniadania. W cudnej restauracji w Santa Catalinie o swojskiej nazwie "Boski". Brzmi polsko, bo prowadzi ją Polka. I można nawet zjeść polskie śniadanie. Ja wybrałam izraelskie w wersji wegańskiej i boską Indian Chai.





A potem - do pracy, rodacy!

Zdjęć zrobiłam milion pięćset. Do wtorku trzeba je wysłać. A 7. marca wystawa. Jeśli jakieś moje zdjęcie się załapie na wystawę, to już będzie sukces.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz