sobota, 3 lipca 2021

Pandemia. Dzień 468. Z Rusinowej Polany do hotelu Bacówka Radawa & SPA.

Ostatni poranek na Rusinowej Polanie. Smutno nam okrutnie. Wrócimy za rok, ale to marna pociecha.

Chłopcy w rozpaczy. Zwłaszcza, że nie wiedzą o niespodziance. Myślą, że wracamy do domu, a my tymczasem do Radawy.

Po drodze: lody w Ustrzykach Dolnych i obiad w Przemyślu. Wszystko polecamy.

Lody w oldschoolowej lodziarni "Lody tradycyjne" przy Rynku 10, a obiad w świetnej restauracji "Cuda Wianki".

Lody pyszne, naturalne i niedrogie. Do tego przesympatyczna pani sprzedająca.

W Przemyślu ledwo znaleźliśmy miejsce parkingowe koło muzeum. Lało. Darowaliśmy sobie zwiedzanie. Ruszyliśmy prosto do restauracji.

Miejsce cudo. Z ogrodem zimowym - przy tej pogodzie idealne miejsce, zwłaszcza, że włączono ogrzewanie. Obsługa przemiła. Jedzenie pyszne. Cudnie podane. Trzeba na nie poczekać, ale warto.
Jedliśmy proziaki (w końcu trzeba było skosztować bieszczadzkiego przysmaku) - świetne. A także burgery (pycha), grillowane filety (pycha) i michę z falafelami (pycha). Lemoniady też polecamy. Oraz kawę.

No i wkońcu dotarliśmy do Radawy. Wciąż w deszczu, więc korzystanie z atrakcji zaczęliśmy od krytego basenu. Potem sala zabaw, pokój LEGO. Janek i Julek po kolacji poszli na seans filmowy dla dzieci. I już.